Za pomoč pokličite: 090 123 456
Pogoji uporabe storitve poklicipomoc.si
1. Uvod
Storitev oddaljene pomoči, ki jo nudi podjetje poklicipomoc.si, omogoča uporabnikom pomoč pri uporabi računalnikov, pametnih naprav in drugih elektronskih naprav na daljavo. Uporaba storitve pomeni, da se uporabnik strinja s temi pogoji uporabe.
2. Opis storitve
Oddaljena pomoč zajema:
Pomoč pri odpravljanju tehničnih težav.
Svetovanje pri uporabi programske opreme in naprav.
Vodenje skozi postopke za konfiguracijo naprav in sistemov. Storitev se izvaja prek oddaljenega dostopa ali telefonskega klica, vključno s klici na premijsko številko 090.
2.1. Namestitev AnyDesk
Namestitev in uporaba programske opreme AnyDesk sta brezplačni. Povezava do programske opreme se nahajajo v zavihku 'Prenos' na spletni strani poklicipomoc.si.
3. Premijska številka 090
Poklicipomoc.si nudi storitev prek premijske številke 090, kjer so stroški klica sledeči:
Telekom Slovenije 1,99 EUR
A1 Slovenija 1,99 EUR
Telemach 1,99 EUR
T-2 1,99 EUR
Izimobil 1,99 EUR
Obračunski interval znaša 15 sekund, kar pomeni, da se zaračuna vsakih začetih 15 sekund pogovora.
Stroški se prištejejo na vaš račun za telefon.
Pred pričetkom klica vas operater opozori na stroške storitve, skladno z zahtevami Telekoma Slovenije.
4. Tehnični pogoji delovanja
4.1. Uporaba Multimedijskega klicnega centra (MMKC)
Storitev oddaljene pomoči prek številk 090 poteka preko Multimedijskega klicnega centra Telekoma Slovenije, ki omogoča:
Sprejem klicev preko mobilnega ali fiksnega aparata.
Uporabo čakalne vrste in samodejno razporejanje klicev.
Predvajanje uvodnih in interaktivnih odzivnikov.
Podrobno statistiko klicev in upravljanje z uporabniki.
4.2. Odzivniki in čakalna vrsta
Na pričetku vsakega klica se predvaja uvodni odzivnik, ki uporabnika obvesti o storitvi in stroških klica. Čakalna vrsta omogoča predvajanje dodatnih informacij, dokler operater ne postane dosegljiv.
4.3. Trajanje klica
Klici na številke 090 so samodejno omejeni na 30 minut. Uporabnik bo na to opozorjen ob začetku zveze.
4.4. Interval med klici
Minimalni interval med dvema zaporednima klicema na isto številko 090 je 30 sekund.
Posamezni uporabnik lahko opravi največ 10 klicev v eni uri, po čemer bo omogočeno nadaljnje klicanje šele po preteku 15 minut.
4.5. Razpoložljivost storitve
Storitev je na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu, razen v primeru izrednih tehničnih ali operativnih težav.
V primeru nedosegljivosti operaterja bo uporabniku predvajan ustrezen odzivnik z obvestilom o trenutni razpoložljivosti storitve.
5. Omejitve in pogoji storitve
5.1. Omejitev tehnične podpore
Storitev je omejena na oddaljeno tehnično pomoč in ne vključuje fizičnih posegov v strojno opremo ali konfiguracij, ki jih ni mogoče izvesti na daljavo.
5.2. Omejitev zaradi višje sile
Poklicipomoc.si ne odgovarja za morebitno nedosegljivost storitve zaradi višje sile, tehničnih težav ali motenj v omrežju ponudnikov.
5.3. Pravila za večkratne zahteve
Poklicipomoc.si si pridržuje pravico do omejitve storitve za uporabnike, ki večkrat zapored zahtevajo podporo za isto težavo brez izvedenih priporočil.
5.4. Navodila za pripravo pred klicem
Uporabnik mora pred začetkom klica preveriti, da so naprave ustrezno pripravljene za dostop (delujoča internetna povezava, polnjenje baterije, omogočen dostop do nastavitev).
6. Pravice in obveznosti uporabnikov
6.1. Ustrezna oprema
Uporabnik mora zagotoviti ustrezno strojno in programsko opremo za izvajanje oddaljene pomoči.
6.2. Varnost prijavnih podatkov
Uporabnik je odgovoren za varnost svojih prijavnih podatkov, vključno z gesli in uporabniškimi imeni.
7. Pravila plačila in vračil
7.1. Stroški storitve
Stroški storitve se zaračunajo po tarifah premijske številke 090.
7.2. Politika vračil
V primeru neuspešnega reševanja težave plačilo ni vračljivo, razen v izjemnih primerih po presoji ponudnika.
8. Varnost oddaljenega dostopa
8.1. Dovoljenje za dostop
Oddaljeni dostop se izvaja izključno z uporabnikovim dovoljenjem.
8.2. Šifrirane povezave
Poklicipomoc.si uporablja šifrirane povezave za zagotavljanje varnosti.
9. Reklamacije in pritožbe
9.1. Oddaja reklamacij
Uporabniki lahko reklamacije glede storitve oddajo prek e-pošte na info@poklicipomoc.si.
9.2. Rok za reševanje pritožb
Pritožbe bodo rešene v roku 15 delovnih dni.
9.3. Dokumentacija reklamacije
Uporabnik mora ob vložitvi reklamacije navesti:
Datum in čas izvedene storitve,
Opis težave,
Razlog za reklamacijo (npr. neuspešno reševanje težave, neustrezen pristop operaterja),
Morebitne dodatne dokaze (npr. posnetek zaslona, korespondenco).
9.4. Postopek v primeru nezadovoljstva
Če uporabnik ni zadovoljen z rešitvijo reklamacije, lahko zahteva dodatno pojasnilo ali povratni klic operaterja za razjasnitev situacije.
V kompleksnih primerih bo izveden notranji pregled, uporabnik pa bo obveščen o izidu v roku 30 dni.
V izjemnih primerih, kjer je ugotovljena napaka na strani ponudnika, se lahko ponudi kompenzacija (npr. brezplačna ponovna pomoč).
9.5. Alternativno reševanje sporov
Če uporabnik ni zadovoljen z rešitvijo reklamacije, lahko sproži postopek alternativnega reševanja sporov pri neodvisni instituciji.
10. Posebne storitve za osebe s posebnimi potrebami
poklicipomoc.si omogoča prilagojene načine pomoči, kot so telefonska ali e-poštna podpora.
11. Obdelava osebnih podatkov
Poklicipomoc.si zbira in obdeluje osebne podatke uporabnikov zgolj za namen zagotavljanja storitev, skladno z veljavno zakonodajo o varstvu podatkov (GDPR). Podatki se ne posredujejo tretjim osebam brez uporabnikovega izrecnega soglasja, razen če to zahteva zakonodaja.
12. Kontaktni podatki
Za dodatne informacije ali podporo se lahko obrnete na kontaktni obrazec ali pokličete premijsko številko 090.
13. Veljavnost
Ti pogoji uporabe veljajo od 1.1.2025 dalje.